Werkwijze / specialisatie

Tailor-made

Wij zijn gespecialiseerd in display, zo simpel is het. We maken banners, rich media ads, interscrollers, dynamische banners, advergames, social ads (zoals Instagram Stories en Facebook Canvas Ads), online video en Digital Out-of-Home uitingen.

Bij specialisatie hoort certificatie. Zo hebben we het Core Studio certificaat, maar ook op het gebied van VPAID, YouTube, Dynamic en Custom Lightbox Ads zijn we echte kenners. En dat is nog niet alles, we zijn bekend met alle formaten, specificaties, platformen en netwerken. Zo hoef jij je dus nergens druk om te maken. Dat noemen wij een zorgeloze samenwerking.

Die certificaten zijn natuurlijk leuk, maar het zelf zien, ondervinden en beleven, betekent nog zoveel meer. Ben je benieuwd wat we zoal hebben gebouwd en gecreëerd en voor wie? Bekijk dan onze casepagina of laat je gegevens achter op onze contactpagina en we spreken elkaar snel.

Daarnaast vertellen wij je graag meer over onze werkwijze, want het proces is tenslotte net zo belangrijk als het eindresultaat.

Werkwijze /

Zo doen we het

Display Advertising op een ander niveau

Wij willen jou graag laten zien dat de manier van werken bepalend is voor de kwaliteit van een display campagne. Iedereen die weleens een display campagne heeft gelanceerd kent de klappen van de zweep. Het komt altijd als laatst, moet gisteren af en is een belangrijk gedeelte van de algehele campagne.

Eerlijk & transparant

Vaste productiekosten en transparant in alles wat we doen.

Snel & secuur

Tot op de pixel perfect met onze eigen QA.

Flexibel & meedenkend

Stretchen tot het maximale en rennen als dat nodig is.

We zijn certified

Iedereen bij ons, voor DoubleClick van Google.

Werkwijze /

Bravo

Je eigen omgeving

Elke klant van ons krijgt een eigen omgeving waar wij makkelijk HTML banners kunnen klaarzetten en eenvoudig een overzicht kunnen krijgen van alle creaties die wij ooit voor hen hebben gemaakt. Ondertussen is Bravo uitgegroeid tot een robuuste omgeving die centraal staat in het productieproces. Een paar key features van Bravo zijn:

  • Centrale plek voor je hele display campagne
  • Beoordelen en archiveren van projecten
  • Geautomatiseerde kwaliteitscontrole
  • Eenvoudige koppeling met je mobiel
  • Naast banners, ook video’s, HPTOs en andere uitingen
Werkwijze /

Specificaties

We know them all

Je kent ze wel, excelsheets vol met verschillende specificaties. Het ene formaat dient voor DoubleClick opgemaakt te worden en het andere voor Weborama... Argh!

Maar niet alleen banners en rich media zijn onderhevig aan allerlei verschillende specs, ook de aanlevering voor de verschillende sociale netwerken kan een flink uitzoekwerk betekenen.

Gelukkig zijn wij bekend met alle specificaties, platformen en netwerken, zodat jij als klant die prachtige excelsheet gewoon “hoppa!” bij ons over de schutting kan gooien. Alles komt helemaal goed.

Werkwijze /

Proces

Het proces

Tijdens een project schakelen wij constant met je, dat vinden wij gezellig maar vooral belangrijk. Hier kletsen we over de briefing, bespreken we eventuele feedback en schakelen we over aanleveringen. Daarover gesproken... wij zullen nooit iets bij je aanleveren voordat onze interne QA alles gecontroleerd heeft. Zo zijn we er altijd zeker van dat elk aanleverpakket voldoet aan jouw richtlijnen en specs!

Werkwijze /

Knowledge

Jij vraagt, wij weten

Wij werken met een eigen reclame- en mediabureau, is dat erg?

Nee, zeker niet. Wij geloven in specialisten, dus ook in het specialisme van andere bureau's. Je mag ons zelfs direct met hun koppelen om het extra soepel te laten verlopen.

Kunnen jullie ons ook advies geven?

Op het gebied van creatie hebben we zeer veel kennis in huis en geven we je dus graag advies. Over andere zaken, zoals media-inkoop of conversie optimalisatie hebben we alleen een mening. Het advies over die zaken laten we graag over aan collega specialisten zoals Expand Online, Addurance of andere toppers.

Wat kost een bannerpakket?

Wij werken met een ratecard voor praktisch alle creaties en pakketten, zelfs voor HPTOs en Dynamische banners hebben we vaste prijzen. Op deze manier kunnen we direct starten met productie, omdat de productiekosten al voor de start inzichtelijk zijn.

Kunnen jullie ook concepten verzinnen?

Jazeker! Veel van de meest innovatieve campagnes die we geproduceerd hebben komen voor een groot deel uit onze eigen hand. Als je dus het liefste wilt dat wij helemaal los gaan en iets voor je verzinnen kan dit. Daarnaast geven we natuurlijk proactief advies over optimalisaties

Wat hebben jullie van mij nodig voor een campagne?

Voor de meeste campagnes hebben we voldoende aan de key visual. In sommige gevallen kan het zijn dat je geen materiaal beschikbaar hebt, dan gaan we gewoon voor je opzoek en doen wij een voorstel. We hebben ook een apart briefing-document die je kunt invullen, wel zo handig.

Hoeveel feedbackrondes heb ik?

Wij hebben een fair-use policy als het gaat om feedbackrondes. We gaan dus gewoon door tot het goed is, als je dus een keer wat vaker feedback geeft is dat geen probleem.