CASES / PostNL / Services

Het Effect van Direct

Een effectieve reclame-actie in 7 stappen? Volg de route naar succes met Het Effect van Direct van PostNL.

Middels een interactieve bannercampagne vroegen we de bezoekers een ritje te maken langs alle checkpoints om tot een goede en effectieve reclame-actie te komen. Hoe presenteer je je bedrijf? En hoe leg je uit wat je bedrijf doet?

Na een lange zoektocht op het gebied van design zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij MIG. Dit bevalt de afgelopen jaren zeer goed. Ze zijn altijd bereid dat stapje extra te doen voor ons. Dit maakt ze uniek in de markt.

Michel Bodaan / Online Media Manager
PostNL /

Interactie

Route naar succes

PostNL produceerde meerdere video’s waarin een ondernemer gevraagd wordt naar zijn/haar route naar succes. Hoe zorgt deze ondernemer voor een succesvolle en effectieve reclame-actie?

Geheel in deze lijn bedachten en produceerden wij interactieve banners, waarbij je als bezoeker de route naar succes kunt afleggen via een aantal vraagstellingen.

PostNL /

Interactieve banners

970
250
300
600
PostNL /

Werkwijze

Werkwijze

Met het concept van de video- en printcampagne van PostNL - Het Effect van Direct in ons achterhoofd, ontwikkelden we deze interactieve banners. Geheel volgens de specs van Weborama.