CASES / Staatsloterij / Kansspelen

Mei Trekking

De Staatsloterij heeft elke maand een nieuwe trekking waarbij gigantische prijzen zijn te winnen. Ditmaal was dat een jackpot van maar liefst 7,5 miljoen!

Voor deze trekking waren wij verantwoordelijk voor de creatie van de online campagne, waarbij er veel verschillende middelen ingezet werden, zoals banners, rich media en social ads.

Mei Trekking /

High impact

HPTO + Layer

Voor de campagne van de trekking in mei produceerden wij naast reguliere IAB formaten ook vele statics (statische visuals), social ads en meerdere, verschillende Homepage Take Overs. Eén daarvan was deze, een HPTO inclusief Layer om het effect van de zwemmende vissen nóg sprankelender te maken!

Mei Trekking /

Cinemagraph

Staatsloterij /

Werkwijze

Werkwijze

In samenwerking met de Nederlandse Loterij produceerden wij een flink aantal uitingen voor veel verschillende platformen. Door snel te schakelen met de klant over alle verschillende specificaties, konden wij alles piekfijn in orde maken. Van banners tot aan rich media uitingen en (social) video’s.

Na de complete productie stond alles keurig en netjes binnen de eigen previewomgeving op Bravo. Zo heeft de klant een goed overzicht van wat we allemaal gemaakt hebben binnen deze campagne.