CASES / Staatsloterij / Kansspelen

Fulltime Levensgenieter

Door mee te spelen met de Staatsloterij, maak je kans om fulltime levensgenieter te worden! Om dit zonnige toekomstperspectief onder de aandacht te brengen, nemen wij deze trekkingen dan ook met alle liefde voor onze rekening.

Voor de 1 oktober trekking verzorgden wij display ads in meerdere formaten, waaronder reguliere en dynamische banners en Rich Media uitingen (zoals diverse HPTO’s).

Er wordt proactief en creatief meegedacht, waarbij Men in Green altijd openstaat voor een nieuwe (dynamic of rich media) uitdaging! Dit maakt de samenwerking erg plezierig.

Jochem Warnaar / Digital Marketeer
Staatsloterij /

High impact

Responsive HPTO & Game

Voor op onder andere Weeronline.nl produceerden wij een niet te missen Homepage Take-Over en zorgden we hier, mede door slim gebruik te maken van de weerkaart, voor een tropisch sfeertje. Naast het feit dat het er natuurlijk heerlijk zomers uitzag, zorgden we er ook voor dat de HPTO schaalbaar en zodoende goed zichtbaar was op alle devices; dus ook op je kleine laptoppie!

Zo zorgden we er onder andere voor dat de belangrijke content altijd “boven de fold” bleef en deze zich aanpaste aan de resolutie van je scherm.

Oktober Trekking /

Swipecube

300
250
Staatsloterij /

Werkwijze

Werkwijze

Staatsloterij vroeg ons om mee te denken over de online doorvertaling van de Levensgenieter campagne.

Door al in een vroeg stadium aan te haken bij het concept, konden we onze wensen voor fotografie ook goed kenbaar maken bij Staatsloterij, waardoor we een extra toffe campagne konden neerzetten.

We adviseerden de klant hierbij over verschillende toffe formaten en dachten na over leuke toepassingen binnen de websites van de verschillende publishers. (zoals het gebruik van de weerkaart bij Weeronline).