CASES / Weborama / Kids

Finding Dory

Houd je adem in, neem een diepe duik en ontdek de mooie wereld van Dory en haar vriendjes! Speciaal voor de release van deze awesome animatiefilm, produceerden wij een interactieve mobile en desktop advergame, waarbij je Dory moet zien te vinden. De advergame was geheel te besturen via de motion functies (gyroscope) van je mobile.

Finding Dory /

High impact

APTO + Layer

Om nóg meer awareness te creëren, produceerden wij naast de mobile advergame, een extra IAB set en een Automated Page Take Over (APTO), inclusief een Video Wallpaper en Fullscreen Layer. Zo had de bezoeker ook de kans de advergame te spelen op desktop, door gebruik te maken van de muis in plaats van de gyroscope.

Finding Dory /

Reguliere formaten

320
240
320
50
320
100
Finding Dory /

Werkwijze

Werkwijze

Nadat we samen met Weborama en Havas het concept bedachten voor de Finding Dory campagne, konden wij aan de slag met het prachtige materiaal van deze heerlijke animatiefilm. Door slim om te gaan met het video- en fotomateriaal, hebben wij verschillende rich media uitingen gemaakt voor verschillende platformen.

Tevens produceerden we een mobiele advergame die rekening hield met de verschillende technische specificaties voor de werking op zoveel mogelijk browsers en devices.