CASES / Eurojackpot / Kansspelen

On-Hollands op vakantie

Elke vrijdag vindt er een trekking plaats van de Eurojackpot. Dit is altijd minimaal 10 miljoen, maar kan soms oplopen tot veel en veel meer! Bij deze speciale trekking maakte je daarnaast ook nog eens kans op een unieke reis naar de Malediven.

Erg tof natuurlijk en een goede reden om flink uit te pakken met een grootse display campagne, waaronder reguliere banners, mobiele- en high-impact formaten, social ads en online video.

Eurojackpot /

High Impact

Responsive HPTO

Voor op onder andere Weeronline.nl produceerden wij een niet te missen Homepage Take-Over en zorgden we hier voor een tropisch sfeertje. Naast het feit dat deze er natuurlijk heerlijk zomers uitzag, zorgden we er ook voor dat deze schaalbaar en zodoende goed zichtbaar was op alle devices; dus ook op je kleine laptoppie!

Zo zorgden we er onder andere voor dat de logo’s altijd boven de fold bleven en de content zich aanpaste aan de resolutie van je scherm. Zo ziet hij er dus altijd goed uit.

Eurojackpot /

Overige formaten

300
250
320
50
Eurojackpot /

Werkwijze

Werkwijze

Eurojackpot vroeg ons om op relatief korte termijn mee te denken over een grootse campagne om de Malediven-actie aan te jagen. Wij kregen hiervoor een sfeerbeeld aangeleverd en zijn daarna direct aan de slag gegaan met de creatie van al het overige artwork.

Daarnaast ontwikkelden we een concept voor een aantal rich media formaten en dachten we proactief mee voor andere te produceren formaten zoals een geanimeerde Facebook Cover en Facebook Canvas Ad.