CASES / Disney / VPaid

Beauty and the beast

Het sprookje is weer terug... en hoe! Disney heeft weer flink uitgepakt en heeft de remake in een wel heel mooi jasje gestoken.

In samenwerking met Weborama hebben we voor deze film een non-linear V-Paid gemaakt. Deze creative wordt als een Pre-roll ingeladen en sluit ook automatisch na 30 seconde. Zodra de gebruiker echter iets doet in de V-Paid komt de sluitknop in beeld en kan er meer informatie worden bekeken in de creative zonder dat deze automatisch sluit.

Beauty and the Beast /

Non-Linear VPaid

It’s back!

Ongeveer 1,5 jaar geleden hebben we onze laatste non-linear V-Paid gemaakt, toentertijd in Flash omdat er nog geen goede oplossing was voor HTML. Het meest gangbare HTML alternatief was een Linear V-Paid, waarbij de advertentie na een vaste tijd automatisch gesloten wordt en vaak niet skippable is. Gelukkig lijkt deze tijd dus (bijna) voorbij!

De non-linear V-Paid biedt een enorme toevoeging aan Pre-rolls, waarbij de bezoeker de mogelijkheid krijgt om meer te doen met de content.

Yay, we gaan je hartstikke bellen!
Beauty and the Beast /

V-Paid

640
360
Beauty and the Beast /

Werkwijze

Werkwijze

Weborama vroeg ons mee te denken over een leuke manier om binnen de non-lineaire VPAID meer content te laten zien dan alleen de trailer. Wij bedachten hiervoor dit concept, waarin de gebruiker meerdere trailers en foto’s kan bekijken. Tevens verwerkten we verschillende clickouts naar o.a. de socials van de film.

De samenwerking met Weborama verliep, zoals altijd, erg soepel.