CASES / Bol.com / Retail

Zorgeloos Zomeren

Voor bol.com produceerden wij een banner- en rich media campagne om hun nieuwe producten en shop-in-shop te promoten. Met name de zomerproducten stonden binnen deze campagne in de spotlights.

Zorgeloos Zomeren /

High Impact

HPTO

Het concept van de Zorgeloos Zomeren campagne leende zich goed voor een Homepage Take Over. Naast het feit dat de hele website door bol.com meteen heerlijk zomers gemaakt werd, konden bezoekers aan de slag met de uiting en hier hun koffer vullen met spullen die zij ├ęcht mee moeten op vakantie.

Zorgeloos Zomeren /

IAB formaten

300
250
320
240
970
250
Zorgeloos Zomeren /

Werkwijze

Werkwijze

In samenwerking met de klant ontwikkelden we het concept voor deze interactieve zomercampagne, waarbij we de gebruiker vragen zijn/haar koffer te vullen. Tijdens de productie hielden we rekening met de DoubleClick specificaties en schakelden we op een snelle en fijne manier met de klant om het concept tot leven te brengen.