CASES / Bol.com / Retail

Valentijnsdag

Vind het perfecte cadeau voor jouw valentijn!

Voor Bol.com produceerden wij verschillende reguliere en interactieve banners voor valentijnsdag.

Er wordt proactief en creatief meegedacht, waarbij Men in Green altijd openstaat voor een nieuwe (dynamic of rich media) uitdaging! Dit maakt de samenwerking erg plezierig

Esther Elberse / Sr. Online Marketeer
Valentijnsdag /

Interactieve Banners

Reguliere en Interactieve banners

Middels interactieve banners in verschillende formaten, was het een piece-of-cake om het perfecte cadeau te vinden voor jouw lover. Is jouw vriendje een echte keukenprins? En is jouw meisje een heus stijlicoon? Dan kiezen wij op basis van jouw type de ideale cadeaus voor je uit!

Bol.com /

Interactief & Regulier

970
250
300
250
300
600
Bol.com /

Werkwijze

Werkwijze

Bol.com vroeg ons een concept te bedenken voor valentijnsdag, waarin het voor de gebruiker makkelijk was een aantal cadeautips te krijgen. Op de website ging dit onder andere op basis van “type”, waardoor wij kozen voor een doorvertaling van deze werking in display ads.