CASES / Bol.com / Retail

Kerst Campagne

Voor Bol.com waren wij verantwoordelijk voor de complete online (display) campagne voor de kerstperiode. Daarnaast produceerden wij toffe Digital Out-of-Home uitingen om ook op straat volop aanwezig te zijn!

De mix van banners, rich media en Digital Out-of-Home bleek ook weer in deze campagne een perfecte combinatie te zijn.

Bol.com /

Reguliere Banners

320
100
300
250
300
600
Kerstcampagne /

DOOH

Out-of-Home

De tijd van statische abri’s zijn helemaal voorbij. In de meeste (grote) steden zijn de geanimeerde billboards, abri’s en lichtmasten dan ook niet meer weg te denken.

Het doorvertalen van banners naar outdoor uitingen (en vice versa) kan een campagne enorm versterken. Voor de kerstcampagne van Bol.com produceerden wij de online én outdoor uitingen, zodat je niet alleen van achter je computer kon genieten van de uitingen, maar deze ook op straat tegenkwam! Perfect voor de herkenbaarheid van de campagne.

Yay, we gaan je hartstikke bellen!
Bol.com /

Werkwijze

Werkwijze

Bol.com vroeg ons om geheel in lijn met de andere ads, die wij hadden geproduceerd (waaronder bijv. banners). ook de Digital Out-of-Home uitingen te maken. Omdat het materiaal al bekend was bij ons en we al een specifieke animatie hadden bedacht, konden we snel doorschakelen om dit door te vertalen voor dit type uiting.