Blog / 29-03-2018

We have taken over

Jessica / Marketeer /

December move over, want wij hebben maart omgedoopt tot nieuwe feestmaand. Met een nominatie voor de SpinAwards in onze zak en een blinkende aanvulling in onze prijzenkast zijn we niet te stoppen. Laten we bij het begin beginnen. Want ja, dat leek ons wel zo logisch.

Begin dit jaar bereikte het heuglijke nieuws ons dat de categorie "Banner" voor de 20ste editie van de SpinAwards eenmalig terugkeert. Holladijee, is dat even fijn voor ons aangezien we toch best wel kneitergoed zijn in display. Dus let the brainstorming begin dachten wij zo.

Samen met Weborama hebben we uiteindelijk de twee tofste cases uitgekozen, namelijk de zomerse Kobo Plus case en de intense Walibi lost Gravity case. Deze cases knallen niet alleen van je display af, maar hebben ook fraaie resultaten behaald. Beide cases zijn het afgelopen jaar bekroond tot Campaign of the Month. Maar hey, dat kan ook niet anders in samenwerking met onze vrienden van bol.com en Expand Online (part of Dept).

Op het gebied van interactie stijgt de KoboPlus HPTO met 22% boven de benchmark uit van 20%. De Walibi Lost Gravity Fullscreen Layer is maar liefst 8.286 keer geopend met een rate van 0.82% tegenover de benchmark van 0.3%. Na het openen van de Layer is er 5.810 keer gekozen om een extra video af te spelen. Deze campagne heeft gezorgd voor een uplift van +/- 7% van de totale omzet. Dat noemen wij nog ‘ns hard gaan.

Op woensdag 14 maart kwam de postbode ons kantoor binnen met het één en ander in z’n handen. Niet heel spannend zou je zeggen. Dat vonden wij dus ook... Totdat een fancy opgerolde banner onze interesse wekte. Daar zat ook een kaart bij, maar eerst die banner uitrollen toch. Onze nominatie voor de SpinAwards was binnen. Na heel wat JUICHEN! gingen we weer hard aan het werk. Die social post hebben jullie dus nog van ons tegoed. Met de Walibi Lost Gravity case zijn we samen met Expand Online (part of Dept) genomineerd in de categorie "Banner". SPANNEND!

Afgelopen week was het een drukte van jewelste bij ons kantoorpand, want op donderdag 15 maart kwamen onze vrienden van Weborama ons verrassen met een heuse award. Niet zomaar een award, maar dé fel begeerde Campaign of the Year 2017 award. Met onze blije smoeltjes werden champagneflessen gepopt en was er confetti in overvloed, want wij zijn altijd wel in voor een feestje. Daarvan is ook nog een video geschoten, komt dat zien. Niémand kan meer om de Walibi Lost Gravity case heen.

Al met al zijn we dik tevreden met de SpinAwards nominatie en zijn we nog net zo hard aan nagenieten van onze COTY award. Het enige wat nog is rest is die 2e trofee een welverdiend mooi plekje geven. In ons kantoorpand welteverstaan.